Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?
Voor artikelen die op voorraad zijn geldt: voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd (binnen Nederland en op werkdagen). Normaal gesproken heb je het dan een dag later in huis. Indien een artikel niet op voorraad is geldt een langere levertijd. Doorgaans is deze niet langer dan 5 werkdagen. Is dat toch het geval dan wordt je daarover binnen 2 werkdagen geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is kun je je bestelling annuleren. Stuur ons een mail en vermeld hierbij je ordernummer.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, Paypal, Sofortbanking of Bancontact. Daarnaast kun je kiezen voor vooraf overmaken of achteraf betalen via Klarna.

Met wie wordt de bestelling verzonden?
Je bestelling wordt verzonden met PostNL (tenzij anders vermeld bij het product). Nadat de bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace nummer om de zending te kunnen volgen. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling af te halen in onze winkel. Zendingen naar het buitenland worden afhankelijk van het land, het gewicht en de afmeting verzonden met PostNL of met DPD.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor bestellingen kleiner dan EUR 29,- bedragen de verzendkosten EUR 3,95 (binnen Nederland). Daarboven versturen we gratis! 

Buiten Nederland bedragen de verzendkosten 6,95 of EUR 17,50 (afhankelijk van het land). Voor bestellingen groter dan EUR 99,- en 249,- (afhankelijk van het land) betaal je geen verzendkosten. De precieze bedagen vind je op de verzendkosten pagina.

Mag ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je bestelling mag tot wel 60 dagen worden geretourneerd. Voor retour sturen met onze retourlabelservice vragen we een kleine bijdrage van EUR 2,95  in de verzendkosten (tenzij je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen dan is het natuurlijk gratis). Nadat wij het artikel retour hebben ontvangen betalen wij binnen uiterlijk 14 dagen je aankoopbedrag terug. De instructies en spelregels staan op de pagina retourneren.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Het artikel mag niet zijn gebruikt (je mag het uiteraard wel goed bekijken en inspecteren, zoals je in een winkel ook zou doen. Bijvoorbeeld een tas even openmaken om de binnenkant goed te kunnen bekijken);
  • De artikelen moeten voorzien zijn van alle originele labels en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk);
  • De artikelen dienen zorgvuldig behandeld te worden en mogen bijvoorbeeld niet worden bewaard in rokerige ruimtes of keukens;
  • Stuur je een artikel gebruikt of beschadigd retour dan hebben wij het recht om waardevermindering toe te passen;
  • Maatwerk is uitgesloten van de retourmogelijkheid (in onze webshop heeft dit alleen betrekking op stof).

Kan ik bij jullie stage lopen?
Regelmatig hebben wij een stageplek op mbo of hbo niveau. Volg jij een marketing of grafisch/creative opleiding, ben je enthousiast, leergierig, gedreven en niet bang om hard te werken? Mail dan je vaardigheden, motivatie en ambitie en indien van toepassing je portfolio naar stage@asparkofhappiness.nl

© 2018 - 2024 a Spark of HAPPINESS | sitemap | rss